Garantia Produselor
Termenul de garantie pentru biciclete este de 24 luni (2 ani) de la data achizitionarii si se refera la defecte de fabricatie. Garantia pentru cadre si furci este intre 6-24 de luni. Termenul de garantie pentru piese si accesorii pentru biciclete este de 30 zile, in functie de garantia oferita de producator. Pentru a beneficia de garantie, produsele trebuie sa fie insotite de bonul fiscal si/ sau factura fiscala emisa la achizitionarea produsului impreuna cu certificatul de garantie pentru biciclete, cadre si furci.
Defectiunile vor fi analizate si solutionate doar in service-ul Bistritz Bike Shop SRL cu sediul in Bistrita, str. Valer Bransite nr.12, BN.
Pentru produsele care nu fac obiectul garantiei costul de transport si reparatie a produsului revine clientului.
Pentru a beneficia de garantie, cumparatorul trebuie sa respecte instructiunile de folosire si normele ce trebuiesc cunoscute de cumparatorii de bunuri de folosinta indelungata care se vand cu termen de garantie conform: HG 786/96
Va rugam sa completati certificatul de garantie cu seria inscriptionata pe partea inferioara a cadrului bicicletei.
Pentru bicicletele cumparate prin intermediul site-ului clientul va completa garantia care se descarca din pagina produsului.
Instructiunile de utilizare a bicicletei se gasesc in pagina produsului.
PIERDEREA GARANTIEI:
Garantia se pierde in unul sau mai multe din cazurile urmatoare:
- bicicleta se foloseste in competitii sau in regim de inchiriere.
- bicicleta nu a fost folosita conform modului de utilizare sau intretinerea a fost defectuoasa;
- defectiunea a fost cauzata de folosirea necorespunzatoare: ciocniri,suprasarcina, accidente;
- reparatia bicicletei a fost facuta de catre o persoana neautorizata de Bistritz Bike Shop SRL;
- numarul de serie al bicicletei nu corespunde cu numarul scris in certificatul de garantie;
- certificatul si factura de cumparare au fost pierdute;
- depozitarea bicicletei sa facut in aer liber si prezinta urme de rugina.
Garantia nu acopera: janta indoita, descentrarea rotilor, pana de cauciuc, zgarieturi.
Piesele supuse uzurii: sabotii de frana, camerele, anvelopele, saua, lantul, pinioanele, dispozitiv angrenaj. Acestea nu reprezinta piese la care se acorda garantie pentru uzura, doar pentru defectiuni de fabricatie
Utilizatorul care a constatat primirea unui produs necorespunzator cu obiectul caruia ii este destinat, poate face uz de garantia oferita de Vanzator in temeiul legii nr. 449/2003. Aceasta constatare se va efectua in prezenta unui reprezentant al firmei, iar daca acest lucru nu este posibil, prin punerea la dispozitia firmei de materiale ce fac dovada neconformitatii (poze, inregistrari video)
Solutionarea situatiilor ce constituie obiectul garantiei se va realiza prin returnarea contravalorii produsului achizitionat sau prin inlocuirea acestuia cu un alt produs ce nu prezinta problema constatata si care va corespunde d.p.d.v tehnic.
Perioada maxima de timp in care problemele legate de garantie sunt solutionate este de 15 zile calendaristice.
Pentru solutionarea garantiei este necesar sa respectati unul din urmatorii pasi:
a) sa ne contactati in scris la adresa de e-mail office@bisbike.ro, mentionand numele dvs., numarul facturii de achizitie si un numar de telefon.
b) sa ne contactati telefonic la numarul 0745707007.
Este obligatoriu ca produsul ce face obiectul rezolvarii garantiei sa fie insotit de certificatul de garantie in original (pentru produsele care vin insotite de acesta) dar si de o copie sau originalul facturii de achizitie, pentru a se face dovada efectuarii tranzactiei si a identificarii produsului.