Durata de livrare: 7-25 zile
Nimic nu e mai rapid decât Tarmac SL8.
O combinație imposibilă până acum de aerodinamică, greutate redusă și confort face din SL8 nu doar cel mai rapid Tarmac construit vreodată, ci cea mai rapidă bicicletă de cursă din lume. După 8 generații și peste două decenii de dezvoltare, întrebarea e simplă: picioarele tale sunt pregătite?
VITEZA CONTEAZĂ, NU DOAR GREUTATEA SAU AERODINAMICA
Ca să câștigi curse, ai nevoie de o combinație neiertătoare între aerodinamică, greutate, rigiditate și conform. Prin simulări de cursă bazate pe date reale, echipa noastră Ride Science a demonstrat:
– cu 16,6 secunde mai rapidă pe 40 km
– cu 128 secunde mai rapidă în Milano–San Remo
– cu 20 secunde mai rapidă pe celebrul cățărări Tourmalet
Asta face din Tarmac SL8 cea mai rapidă bicicletă de cursă construită vreodată.
ELECTRONIC, UȘOR, DE TOP
SL8 în varianta S-Works vine cu grupul complet SRAM RED AXS cu powermetru – cel mai ușor grup electronic făcut vreodată – și roți Roval Rapide CLX II tubeless ready. Cockpitul integrat Roval Rapide reduce greutatea și maximizează eficiența aerodinamică a părții frontale.
AERODINAMICĂ ÎN FIECARE DETALIU
Am dus aerodinamica acolo unde contează: la marginea de atac. Rezultatul? Cel mai aerodinamic model de șosea pe care l-am construit. Mai aerodinamic chiar decât Venge.
– Speed Sniffer: prin repoziționarea pipei de direcție, am creat un profil de cap de cadru mult mai ascuțit, reducând semnificativ rezistența la vânt
– Noua tija de șa este cea mai îngustă și aerodinamică din istoria noastră, conform noilor reguli UCI
– Împreună, toate aceste elemente creează o eficiență de viteză greu de imaginat
GREUTATE MINIMĂ, VITEZĂ MAXIMĂ
Cu o greutate a cadrului de doar 685g, Tarmac SL8 este cu 15% mai ușoară decât SL7 și mai ușoară decât orice altă bicicletă de World Tour*.
Forma sa structurală este atât de eficientă încât nu mai e nevoie de straturi suplimentare de carbon pentru rigiditate. *Bineînțeles, cu excepția acelui moment când Kasper Asgreen a alergat cu cadrul nostru Aethos de 585g într-o etapă de Turul Franței.
MERGE CA UN DIAVOL, RULEAZĂ CA UN VIS
Cu o îmbunătățire de 33% a raportului rigiditate/greutate, SL8 duce manevrabilitatea legendară și geometria agresivă la un nou nivel.
– Rigiditate sporită la pedale și la ghidon
– Cu 6% mai mult confort în șa față de SL7
– Geometrie identică cu SL7 și spațiu pentru anvelope de până la 32mm
Totul gândit pentru control absolut și confort fără compromis.
MAI MULT DECÂT GENUL
Diferențele dintre doi cicliști bărbați pot fi mai mari decât între un bărbat și o femeie. De aceea, nu mai construim biciclete în funcție de gen. SL8 este pentru toți riderii care caută performanța absolută.
S-WORKS TARMAC SL8
– Cadru ultra-aerodinamic de 685g
– Grup complet SRAM RED AXS cu powermetru
– Roți Roval Rapide CLX II
– Cockpit integrat Roval Rapide
– Cea mai rapidă bicicletă de cursă din lume, fără compromisuri.
Model: Unisex
Tip cadru: Hardtail
Material cadru: Carbon
Aplicație: Șosea
Diametru roată (inch): 28 (700c)
Sistem de frânare: Disc-hidraulic
Transmisie: 1x12 viteze
Colecție: 2025
Culori: Negru
Angrenaj: Shimano Dura-Ace R9200, HollowTech II, 12-speed with 4iiii Precision 3+ Pro dual-sided powermeter
Anvelopă față: S-Works Turbo Rapidair 2BR, 700x26mm
Anvelopă spate: S-Works Turbo Rapidair 2BR, 700x26mm
Butuc față: Roval AFD hub, 18h
Butuc spate: Roval AFD hub, 24h
Cadru: S-Works Tarmac SL8 FACT 12r Carbon
Frâne: Shimano Dura-Ace R9270, hydraulic disc
Furcă: S-Works FACT 12r Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Ghidon: Roval Rapide Cockpit, Integrated Bar/Stem
Lanț: Shimano Dura-Ace, 12-speed
Manetă schimbator: Shimano Dura-Ace R9270, hydraulic disc
Manete frână: Shimano Dura-Ace R9270
Pinioane: Shimano Dura-Ace, 12-speed, 11-30t
Pipă: Roval Rapide Cockpit, Integrated Bar/Stem
Schimbător pinioane: Shimano Dura-Ace R9250, 12-speed
Șa: Body Geometry S-Works Power with Mirror, carbon fiber rails, carbon fiber base
Tijă șa: S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15mm offset
Greutate: 6.62 kg
Size | 44 | 49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Crank Length | 165 | 165 | 170 | 172.5 | 172.5 | 175 | 175 |
Handlebar Width | 380 | 380 | 400 | 400 | 420 | 420 | 440 |
Stem Length | 75 | 75 | 90 | 100 | 100 | 110 | 110 |
Saddle Width | 155 | 155 | 155 | 143 | 143 | 143 | 143 |
Seatpost Length | 300 | 300 | 300 | 380 | 380 | 380 | 380 |
Frame Stack | 501 | 514 | 527 | 544 | 565 | 591 | 612 |
Frame Reach | 366 | 375 | 380 | 384 | 395 | 402 | 408 |
Stack to Stem | 509 | 522 | 535 | 552 | 573 | 599 | 620 |
Reach to Stem | 363 | 372 | 377 | 381 | 393 | 400 | 406 |
Head Tube Length | 99 | 109 | 120 | 137 | 157 | 184 | 204 |
Head Tube Angle | 70.5 | 71.75 | 72.5 | 73 | 73.5 | 73.5 | 74 |
BB Height | 266 | 266 | 266 | 268 | 268 | 268 | 268 |
BB Drop | 74 | 74 | 74 | 72 | 72 | 72 | 72 |
Trail | 71 | 63 | 58 | 58 | 55 | 55 | 52 |
Fork Length, Full | 370 | 370 | 370 | 370 | 370 | 370 | 370 |
Fork Rake/Offset | 47 | 47 | 47 | 44 | 44 | 44 | 44 |
Front Center | 572 | 574 | 577 | 579 | 592 | 606 | 613 |
Chainstay Length | 410 | 410 | 410 | 410 | 410 | 410 | 410 |
Wheelbase | 970 | 973 | 975 | 978 | 991 | 1006 | 1013 |
Top Tube Length, Horizontal | 496 | 509 | 531 | 541 | 563 | 577 | 595 |
Bike Standover Height | 723 | 735 | 746 | 768 | 786 | 808 | 834 |
Seat Tube Length | 433 | 445 | 456 | 473 | 494 | 515 | 545 |
Seat Tube Angle | 75.5 | 75.5 | 74 | 74 | 73.5 | 73.5 | 73 |