Durata de livrare: 7-20 zile
Epic World Cup este cea mai rapidă bicicletă de curse XC din lume pe trasee de la netede la moderat tehnice, datorită combinației sale inegalabile de eficiență, control și greutate redusă. Campionul mondial Christopher Blevins a spus-o cel mai bine: „Această bicicletă îmi oferă tot ce mi-aș putea dori de la un hardtail, plus controlul și capabilitatea unei suspensii complete.” Pentru a crea această mașinărie de viteză, a fost nevoie de o abordare complet integrată a dezvoltării, de inventarea unui amortizor revoluționar și de patru decenii de experiență în competițiile off-road.
Pentru a oferi viteză maximă printr-un transfer de putere extrem de eficient și o manevrabilitate precisă, echipa noastră de inginerie a stabilit și a atins noi standarde în ceea ce privește rigiditatea torsională și rigiditatea la nivelul bottom bracket-ului. Această performanță a necesitat o abordare integrată a dezvoltării, combinând o structură superioară în formă de dublu diamant cu un amortizor integrat în top-tube, finalizată cu cel mai sofisticat stratificat compozit din istoria Specialized.
Echipa Specialized Ride Dynamics a conceput și a inventat o tehnologie revoluționară de amortizare pentru Epic World Cup, care oferă eficiența și reacția rapidă a unui hardtail, PLUS controlul, capabilitatea și menținerea vitezei specifice unei suspensii complete – totul printr-o configurare simplă. Dezvoltat în colaborare cu RockShox, amortizorul SID Deluxe WCID utilizează un sistem unic de arcuri pneumatice pozitive și negative, reglabile independent, pentru a livra reacția „explozivă” a unui hardtail, combinată cu o capacitate excepțională de absorbție a terenului și posibilitatea de a personaliza cu ușurință setările în funcție de traseu sau preferințele riderului. Setează-l ferm și se comportă ca un hardtail, sau deschide-l și ai un monstru care absoarbe obstacolele. Dar nu ești limitat doar la „deschis” sau „închis” – simplitatea setării permite ajustarea pe un spectru de la ferm la moale.
Cei 75 mm de cursă pe spate ai modelului Epic World Cup oferă controlul și capabilitatea unei biciclete cu cursă mult mai lungă. Fiind proiectată să fie utilizată aproape de cursa maximă, oferă aceeași cursă pozitivă ca o bicicletă de 100 mm setată cu 25% sag. Pentru a optimiza și mai mult performanța suspensiei, echipa Specialized Ride Dynamics a ajustat rata de comprimare a arcului pentru a fi relativ constantă în zona de mijloc a cursei, permițând absorbția eficientă a impacturilor, la fel ca o bicicletă cu cursă mai lungă. Datorită dimensiunii sale mari, tamponul personalizat Mega Jounce Bumper este o „premieră în industrie” și joacă un rol crucial în gestionarea lină a compresiei maxime la cele mai puternice impacturi.
În timp ce revoluționarul amortizor SID Deluxe WCID oferă un amestec unic de susținere și conformabilitate în spate, sistemul BRAIN este în continuare prezent în furcă. Tehnologia sa Position-Sensitive permite riderilor să mențină un sag de 15 mm pentru o rulare echilibrată, oferind absorbție fină a micilor denivelări și o platformă solidă pentru pedalat, fără a fi nevoie de un lockout manual sau de comutatoare.
Cu un cadru de doar 1.915 grame (vopsit, cu amortizor și toate componentele incluse), Epic World Cup depășește cei mai ușori competitori. Acest lucru se traduce prin accelerații mai rapide, urcări mai eficiente și o manevrabilitate mai agilă – toate acestea ducând la viteză maximă. Am obținut această greutate redusă și rigiditatea impresionantă aplicând lecțiile învățate din dezvoltarea modelului Aethos, cel mai ușor cadru de șosea produs vreodată, folosind o combinație avansată de straturi compozite și forme optimizate ale tuburilor.
Cadrul complet nou al modelului Epic World Cup include tehnologie de suspensie dezvoltată de Ride Dynamics și 75 mm de cursă optimizată a roții spate. Datorită tehnologiei sale de amortizare, oferă o eficiență de pedalare inegalabilă și este pregătit pentru cele mai dure coborâri – fără a necesita comutatoare de blocare.
Transmisia SRAM GX este proiectată pentru performanță și durabilitate, făcându-l perfect adaptat cerințelor extreme ale curselor de Cross Country moderne.
Furca complet nouă SID SL BRAIN oferă 110 mm de cursă și adaptează automat răspunsul în funcție de teren și inputurile riderului pentru eficiență maximă.
Roval Control, cu jante din carbon fabricate manual și o lățime internă modernă de 29 mm, asigură rezistență, confort și durabilitate, menținând în același timp greutatea la un nivel minim.
Model: Unisex
Tip cadru: Full suspension
Material cadru: Carbon
Aplicație: Cross Country XC
Diametru roată (inch): 29
Sistem de frânare: Disc-hidraulic
Transmisie: 1x12 viteze
Culori: Negru
Colecție: 2024
Amortizor spate: RockShox-Specialized SIDLuxe WCID Ultimate, Ride Dynamics Developed, Independent negative spring, Rebound Adjust, 215x40mm
Angrenaj: SRAM GX Eagle, DUB, 170/175mm, 34t
Anvelopă față: Specialized Fast Trak, Control Casing, T7 Compound, 29x2.35
Anvelopă spate: Specialized Renegade, Control Casing, T5 Compound, 29x2.35
Butuc față: DT Swiss 350, 6-bolt, 15mm Thru-axle, 110mm spacing, 28h straight -pull
Butuc spate: DT Swiss 350 straight-pull, 6-bolt, DT Swiss Ratchet, 12x148mm thru axle, XD freehub body, 28h straight-pull
Cadru: Fact 11m Carbon, WCID suspension design, Progressive XC Race Geometry, Rider-First Engineered™, threaded BB, 12x148mm rear spacing, internal cable routing, 75mm of travel
Frâne: SRAM Level Bronze, 2-piston caliper, hydraulic disc, stealth, 180/160mm rotor
Furcă: RockShox SID SL BRAIN, Top-Adjust Brain damper, Debon Air, 15x110mm, 44mm offset, 110mm Travel
Ghidon: Specialized Alloy Minirise, 10mm rise, 750mm, 31.8mm clamp
Jante: Roval Control, Carbon offset design, 29mm internal width, 4mm hook width, Tubeless ready, 28h
Lanț: SRAM GX Eagle
Manete frână: SRAM Level
Manetă schimbator: SRAM POD AXS controller
Manșoane: Specialized Trail Grips
Pinioane: SRAM XS 1295, 12 speed, 10-52
Pipă: Specialized XC, 3D-forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise
Schimbător pinioane: SRAM X0 Eagle Transmission
Șa: Body Geometry Power Sport, steel rails
Tijă șa: Roval Control SL carbon seatpost, Two-bolt clamp, 0mm offset, 415/370mm x 30.9
Greutate: 10.5 kg (mărime M)
Size | XS | S | M | L | XL |
Crank Length | 165 | 170 | 170 | 175 | 175 |
Handlebar Width | 750 | 750 | 750 | 750 | 750 |
Stem Length | 60 | 60 | 70 | 70 | 70 |
Saddle Width | 155 | 155 | 143 | 143 | 143 |
Seatpost Length | 370 | 370 | 420 | 420 | 420 |
Stack | 603 | 600 | 600 | 614 | 628 |
Reach | 380 | 415 | 440 | 465 | 490 |
Head Tube Length | 93 | 93 | 95 | 110 | 125 |
Head Tube Angle | 66.5 | 66.5 | 66.5 | 66.5 | 66.5 |
BB Height | 309 | 313 | 313 | 313 | 313 |
BB Drop | 61 | 58 | 57 | 57 | 57 |
Trail | 113 | 113 | 113 | 113 | 113 |
Fork Length, Full | 516 | 516 | 516 | 516 | 516 |
Fork Rake/Offset | 44 | 44 | 44 | 44 | 44 |
Front Center | 665 | 701 | 726 | 757 | 788 |
Chainstay Length | 430 | 430 | 430 | 430 | 430 |
Wheelbase | 1089 | 1124 | 1150 | 1181 | 1212 |
Bike Standover Height | 738 | 761 | 764 | 774 | 786 |
Seat Tube Length | 392 | 395 | 410 | 450 | 500 |
Seat Tube Angle | 74.5 | 74.5 | 74.5 | 74.5 | 74.5 |
Top Tube Length, Horizontal | 541 | 581 | 612 | 641 | 670 |